sobota, 9 kwietnia 2011

A miało być tak pięknie :) Ażurowe jajka...

Ponieważ bardzo mi się spodobały ażurowe jajka, a władam biegle frezarką do tipsów ha ha ha :) postanowiłam spróbować...
Wiedziałam, że kurze jaja się do tego nie nadają, bo są za delikatne, ale jak to ja, dopóki się sama nie przekonam to nie uwierzę. No i tylko kurze miałam pod ręką.
Zanim fotki z marnymi efektami, to rada dla tych co by chcieli spróbować.
Po pierwsze wcale nie jest to takie łatwe jak wygląda.
Po drugie wcale nie jest przyjemne (od fizycznej strony), po pierwszym jajku kiedy dostałam kaszlu założyłam maseczkę, ale oczka mam jak mały wampir od pyłu.
Po trzecie i najważniejsze jest to świetna zabawa i jajka były cudne (musicie uwierzyć mi na słowo), dopóki nie próbowałam ich wytrawić, żeby pozbyć się błonki ze środka. Średnio godzinka na jedno zleciały jak z bicza strzelił. Gdyby ktoś chciał próbować, oczywiście nie na kurzych :) to polecam maseczkę i gogle.
Ja muszę zakupić gęsie jaja i jeśli nie zdążę na Wielkanoc, to na pewno zrobię coś na Boże Narodzenie.
Niniejszym ogłaszam JESTEM WCIĄGNIĘTA :-)

4 komentarze:

  1. też wpadły mi w oko ażurowe jajcochy...w końcu dowiedziałam się jak toto się robi...i też miałam się zabrać za kurze jajeczko...a tutaj taka rada:D uff...dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzy jajka zostaly a wyszly Tobie cudownie,Ja kupilam sobie caly sprzet nawet jaja strusie ale niestety mimo goggles i maseczki niemoge zaczac bo mam wstretna alergie znowu i okulistaka zakazala wszelkich pylow ,kremow itp.wiec nawet zabawy z moimi papugami sa ograniczone bo dziwnie reaguja glosnymi wrzaskami kiedy podchodze w masce:)Dzieki za odwedzinki i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety te trzy są też do wyrzucenia :( Popękały, a to z prawej, to rozleciało się kompletnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są piękne! Nawet popękane, bo spod pięknych dłoni wyszły :)) Spod dłoni mojej kochanej, utalentowanej darias :*

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...