poniedziałek, 16 maja 2011

No i jak tu nie zwariować...

w pozytywnym tego słowa znaczeniu :)
Na blogu jednej z Was znalazłam coś co widziałam pierwszy raz w życiu, a były to cuda z papieru (jak się okazało, bo poszperałam po necie) origami modułowe.
Fajną stronkę znalazłam o tym, zobaczcie same
No i jak tu nie zwariować, jak człowiek by chciał tylu rzeczy spróbować :)

Czy Wy też tak macie ? czy to może ja mam niezdiagnozowane ADHD :)))

Witam serdecznie kolejne chętne (bo jakoś Panów brak) na moje cukieraski i nowe Obserwatorki.
Mam nadzieję, że będziecie do mnie zaglądać, zostawiać komentarze, swoje uwagi, za które z góry serdecznie dziękuję:)

Miłego wieczoru Wam życzę :**

*************
i jeszcze takie cudo znalazłam :)
zaczyna się od siatki, koronki na siatce, a na ostatnim zdjęciu jest jak wykonać chwost i frędzel
http://tomella5.webpark.pl/imagepages-siatki/image1.htm

6 komentarzy:

  1. Nieraz zdarza mi się zwariować :) Tyle jest ciekawych technik do wypróbowania, miejsc do odwiedzenia, książek do przeczytania... i jak tu znaleźć na wszystko czas mając do dyspozycji tylko jedno życie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ja tez to mam ;o) Niezdiagnozowane ADHA hafciarskie opętało akurat mnie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bylam na wystawie origami i japonczycy pokazywali cuda,cos niesamowitego i wydawalo by sie nie wykonalnego.Nigdy nie probowalam ichyba sie nie skusze.Dla mnie to robota jak dla wieznia skazanego na dozywocie:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja probowalam kiedys prostsze formy i...nigdy wiecej.Moja wyobraznia nie jest tak tworcza.U innych PODZIWIAM!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ADHD od około 9 lat :oDDD

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...