środa, 17 sierpnia 2011

Trochę grochu, ciut kapusty :)

Czyli co u mnie się działo w ostatnim tygodniu :)

Czy któraś z Was pamięta moją "akcję" z wózkiem ??? Otóż otrzymałam odpowiedź od prawników Allegro i reasumując mogę sobie pogwizdać :( tzn. teoretycznie mam wiele opcji jednak faktycznie nie owijając mogę facetowi skoczyć lub ciągać się po sądach z wątpliwym skutkiem :( Taka to nasz polska sprawiedliwość :( Wózek oddałam do naprawy, ale nie do sklepu tylko do ojca mojej przyjaciółki...może on coś wyczaruje, bo ten drugi wózek, którego teraz używam (w sumie stelaż z tego drugiego wózka) też nie jest najlepszy co niestety wychodzi dopiero przy używaniu :( Tak czy siak odechciewa się spacerów, możecie mi wierzyć na słowo...

Martwię się bardzo bo wysłałam w zeszłym tygodniu paczuszkę dla pewnej miłej Osóbki...i jeszcze nie doszła :( Ja rozumiem święta i te sprawy, ale jutro będzie tydzień, a wysyłałam priorytetem :( Chyba jutro pójdę na pocztę jak dam radę i się dowiem gdzie utknęła przesyłka...myślicie, że mi powiedzą gdzie w tej chwili jest jak podam nr nadania ? Nigdy tak nie sprawdzałam, nie było konieczności... :(

Aldonko w  sprawie ciężkich tematów osobistych nie ma większych zmian niestety, ale ja jakbym nabrała większego dystansu i dochodzę powoli do siebie. Także w sumie trochę lepiej :)

Powoli ogarniam się z zaległości i rozpoczynam przygotowania do kolejnego Candy :) Tak jak obiecałam będzie ono tylko dla Obserwatorów w podziękowaniu za to, że do mnie zaglądacie. Już wiem, że będzie też druga nagroda dla, że tak powiem "wiernych widzów moich poczynań". Kto dołączy do tego grona zadecyduję subiektywnie ja, a że nie mam na tyle silnej woli aby zadecydować sama poprzez losowanie wyłonię z tego grona drugiego zwycięzcę tzn. raczej zwyciężczynię :) ale kto to wie...
Przy pierwszym Candy mój blog przeżył "MEGA BUM", jakby powiedziała Lilu z Piątego elementu :) gdyby i tym razem się tak zdarzyło i liczba obserwatorów osiągnęłaby 200, to będzie trzecia niespodzianka :)

Candy już na dniach, bo chciałabym aby losowanie odbyło się w moje urodziny czyli 1-go października :) Będzie to również pierwszy dzień mojego bezrobocia więc jest co świętować prawda ??? :)))

Pojawi się u mnie pewna mała zmiana...pod postami będą się ukazywać reklamy. Jak widzicie przygotowuję się na cięższe czasy i szukam wszelkich sposobów. Reklamy nie będą natarczywe, nie będą zajeżdżać pod wskaźnik. Cichutko pod postem nie przeszkadzając nikomu :)

No to tyle z ogłoszeń parafialnych :)

Powiem jeszcze tylko (ale nie w skrócie) bo wiecie już zapewne, że tak to ja nie umiem :) że zapisałam się na TUSAL u Cyber Julki. Jeśli jakimś cudem ktoś z Was jeszcze o nim nie słyszał, to serdecznie zapraszam wszystkie wyszywające dusze po szczególy na bloga Cyber Julki :))


Słoiczka ozdobionego jeszcze nie mam, ale resztki już zbieram i w dniu pierwszej odsłony czyli 29.08.na pewno już się pochwalę :) A kolejne odsłony czyli

daty nowiu od sierpnia do grudnia 2011 r.:
- 29 sierpnia,
- 27 września,
- 26 października,
- 25 listopada,
- 24 grudnia.

Jeszcze tak w temacie haftu :) Mysiu miałaś rację, że te cztery ramki to miały być Kubusie. Piszę miały ponieważ wybitnie mnie zezłościł ten hafcik i ciepłam go w kąt. Czy do niego wrócę...sama nie wiem :( Nie zmienia to jednak faktu, że podjęłam kolejne xxx wyzwanie. Ponieważ w wyszywaniu najbardziej mnie męczy zmiana kolorów postanowiłam wyszyć coś w jednym kolorze :) i tak oto na kanwie ecru 14ct, dwoma nitkami zaczęłam wyszywać ten oto wzór


Jak mnie znuży czerń, to wyszyję coś kolorowego :) czy skończę ten haft, a jeśli już to kiedy, Bóg jeden raczy wiedzieć, ale spodobał mi się bardzo ten wzór i marzy mi się taki obraz w nowym domu. Będzie gdzieś 45cm/45cm czyli całkiem spory :) Ciężko się wyszywana takiej dużej płachcie, ale może dam radę :)

Na koniec już prawie chciałam  powitać nowych obserwatorów :) Dziękuję :)

No, to na dzisiaj zamęczyłam Was totalnie :) Jeśli ktoś wytrwał to serdecznie gratuluję :) może jeszcze w tym tygodniu będę mogła coś pokazać, to się zjawię ponownie troszkę Was pomęczyć swoją osobą :)
Zmykam robić księgę na 10 rocznicę ślubu, tym razem w formacie A3, na jutro :) ciekawe jak mi wyjdzie :)

Buziaki dla wszystkich i dużo Słonka Wam życzę, bo u mnie dzisiaj było pięknie cieplutko i słonecznie:***

23 komentarze:

  1. ja też wygrałam jakiś 1-2 miesiące temu candy i paczuszka nie dotarła

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tak dawno byłam na poczcie ,żeby po numerze nadania sprawdzic co sie dzieje z przesyłka polecona priorytetową ,to pani powiedziała,że ona nie ma takiej możliwości i jak chcę się dowiedziec ,to muszę złożyć reklamację ,co też uczyniłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygrałam na tym blogu:
    http://wiewiorowetworzenie.blogspot.com/
    może wiesz coś o autorce??

    ona twierdzi, że wysłała i ponoć złożyła reklamację na poczcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. To były kolczyki. Nawet pokazała je na blogu.
    http://wiewiorowetworzenie.blogspot.com/2011/06/candyzowane-i-zamowione.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Czesc :)Po pierwsze szkoda, ze wyszlo tak z tym wozkiem, ale przynajmniej Wszystkie bedziemy ostrozniejsze, jezeli chodzi o zakupy w sieci :)Po drugie, juz sie nie moge doczekac Twojego candy :) A po trzecie, to bardzo podoba mi sie ten hafcik, zycze Ci cierpliwosci w wyszywaniu, bo to nie lada wyzwanie :) Pozdrawiam serdecznie!!!! Agata

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie możesz pisać długie posty:))) zawsze z chęcią je czytam. Szkoda, że tak wynikła sprawa z wózkiem, tylko szkoda Twoich nerwów.
    Jeśli chodzi o przesyłkę, wiem tylko, że jest możliwość śledzenia przesyłki przez internet jeśli ma numer tzw. identyfikator są(paczki pocztowe, przesyłki pobraniowe, z zadeklarowaną wartością, e-przesyłki, pocztex).
    Jeśli chodzi o hafcik piękny wzór wybrałaś do wyszycia. Czekam na fotorelację z wyszywania:), ale przyznaję będzie ogromny:)))i już życzę cierpliwości (której mi brak) w wyszywaniu tak wielkiego obrazka
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jednak na Twoim miejscu spróbowała dochodzić swoich praw z wózkiem. poszukaj pomocy nie u allegro bo z doświadczenia wiem , że mają takie sprawy w nosie a u rzecznika komsumenta. może on coś podpowie. Przesyłkę możesz sprawdzić po numerze nadania. przynajmniej ja tak kiedys sprawdzałam. A hafcik cudny. strasznie mi się podoba więc bede niecierpliwie czekać na każda nową odsłonę.

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię Twoje długaśne posty :)
    haft piękny, aż mnie kusi żeby znowu wrócić do nitki ;)
    z wózkiem współczuję, ehh ludzie jednak sumienia nie mają ...
    paczkę można śledzić na stronie poczty polskiej więc śmiało sprawdzaj
    ciepłe myśli zasyłam i smutki odganiam
    pa

    OdpowiedzUsuń
  9. Pana od wózków niech szlag trafi za naciąganie - nieładnie. Ja (tfu tfu) miałam do tej pory szczęście jeszcze się na zakupach sieciowych nie naciąć.
    A z pocztą... ech... moja lepsza połowa czeka od tygodnia na ważny papierek ze stolycy i ani widu ani słychu... a czas nagli...
    Próbowałam kiedyś znaleźć nadaną paczkę przez wyszukiwanie paczek na stronie poczty... i dpa. Nie wiem czemu nie chciało mi wyszukiwać. Może Tobie podziała.

    A wzór na haft śliczny. Jednokolorowe hafty są bardzo wdzięczne :) nie tylko za wygląd, ale też cudownie szybko ich przybywa :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wspolczuje ci tych nerwow z wozkiem mam nadzieje,ze da sie go zrobic i koszty nie beda wielkie:)Posty mozesz dlugie pisac przynajmniej jest co poczytac i w dodatku przyjemnie sie czyta:))Hafcik super tez sie kiedys do niego przymierzalam ale sobie odpuscilam (przynajmniej narazie)
    Pozdrawiam cieplutko Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Smutne to,oszustowi sie upieko a Ty wozka w sumie nie masz.Haft piekny,moja corcie ostatnio cos natchnelo i tez w czerni haftuje:)Serdecznie pozdrawiam.
    Ide poklikac na Twoje reklamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety z tymi numerami przesyłek to pic na wodę :/ A co mi tam ja też poklikam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Daria, nie martw się, tyle serca tam włożyłaś, że listonosze mają ciężko to dostarczyć:) Na pewno dotrze. Kiedyś list priorytetowy szedł do mnie 2 tygodnie, a była tam ważna recepta. Też molestuję tych na poczcie i są bardzo zdziwieni, bo mówią, że paczki szybko docierają (no trochę mnie załamali). Ale zobaczysz: dziś będzie TEN dzień. A jak nie, to nie zamartwiaj się. Będziemy czekać. Super hafcik planujesz. Jak ja się cieszę, że napisałaś posta. Zawsze czekam na wieści od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. ten haft jednokolorowy powalił mnie na kolana-CUDNYYYY!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hafcik będzie rewelacyjny, trzymam kciuki byś wytrwała do końca. Właśnie w tym momencie zaczęłam się martwić o moją przesyłkę, oby dotarła. Dużo uśmiechu Ci życzę, oby wszystko się ułożyło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dario będę klikać.Szkoda,ze takie do niczego mamy prawo i oszustowi się upiekło.Haft piękny,a my urodzone 1...damy radę:).Buziaki nocne i nosek do góry!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie musisz chodzić na pocztę żeby sprawdzić co z Twoją przesyłką. Tu http://sledzenie.poczta-polska.pl/ możesz sprawdzić sama co się dzieje z Twoim listem (musisz mieć jednak cały numer listu, niestety na poczcie często wpisują tylko cyfry), albo zadzwoń http://www.poczta-polska.pl/napisz_do_nas.htm . Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wysyłając paczki do moich klientów zawsze korzystam z narzędzia internetowego do śledzenia przesyłek https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek, w momencie gdy ich wysyłka się opóźnia. Po wstukaniu w wyszukiwarkę nr nadania otrzymuję dokładną informację o etapie wysyłki. Dzięki temu mogę zaoszczędzić sobie czasu i niepotrzebnych problemów, związanych z niezadowoleniem klienta.

      Usuń
  18. Nawiązując do paczki, po numerze nadawzym mozna dojść na poczcie co się z paczką dzieje. Wystarczy odrobinę dobrej woli:-) Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy17/2/12 14:57

    Witam serdecznie,

    Przesliczny jest wzor czarno-biały:) Czy mozna go jeszcze gdzies zamowic? Strasznie chcialabym go zawiesic u siebie w salonie.

    Pozdrawia,

    Paula

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy5/10/20 21:30

    Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...