wtorek, 19 kwietnia 2011

Oj człowieku, czemu żeś się mądry nie urodził...

Od samego początku, czyli odkąd Agnieszka zapisała się na moją podawajkę, chciałam zajrzeć na Jej bloga.
Nie mogłam przejść nawet jednej strony, bo zaraz wywalało mnie ze stronki. Już od jakiegoś czasu na różnych stronach mi się tak robiło, ale po kilku odświeżeniach jakoś mi się udawało wejść. Teraz powoli zaczęło mi się tak robić z większością stron, aż dzisiaj doszedł brak możliwości wpisania komentarza...zgadnijcie gdzie ??? u AgnieszkaMD znowu, bo jakoś po wielu trudach udało mi się w końcu wejść i coś tam zerknąć u Niej, za to o komentarzu - zapomnij. Wściekłam się, zaczęłam szukać w googlach i znalazłam :)
Zainstalowałam nową przeglądarkę, przyzwyczaję się, ale za to mogę oglądać stronki bez problemu, zostawiać swoje achy i ochy :) i UWAGA widzę swoich 14 Obserwatorów Jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Więc witam serdecznie wszystkie Panie:


Mysia
Janeczkowo
Magda
Asia - Esprit
madzior1214
Anioły Anielki
Karolina
Alicjanka
koronkowe sny
kasiawolak
Al.
kasian-79
Paulina B.
Agnieszka Pisarska

















Dziewczyny baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo dziękuję, że zaglądacie do mnie, cieszy mnie to niezmiernie, Wasze komentarze i ciepłe słowa i ogólnie, że jesteście.

I tak gdybym od razu wiedziała co zrobić, to nie męczyłabym się tak długo i dawno bym zainstalowała inną przeglądarkę.

1 komentarz:

  1. Miałam ten sam problem. W domu nie mogłam komentować na blogspocie, a w pracy bez problemy. Moja blond głowa długo nie mogła dojść o co chodzi. W końcu załapałam, że mam rózne przeglądarki. Nie lubię Explorera, ale czego się nie robi dla blogow :))

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...