wtorek, 19 kwietnia 2011

Kubuś...podusia ???

Dziewczyny, wiem że Kubuś długo powstawał, ale kawałek kanwy, który na niego wycięłam ma tylko 24cm/24cm...czy z tego da się jakoś poduszkę zrobić ? Można jakoś wszyć tę kanwę we "front" poszewki na takiego małego  "Jaśka" ? Jeśli chodzi o szycie tego typu rzeczy to laik jestem totalny i nawet mi do głowy nie przyszedł taki pomysł. Teraz tak się zastanawiam, że zaczęłam nawet nie wiem dlaczego od tego konkretnego wzoru (no to, że Kubuś to oczywiste hehehe), ale że akurat ten...a co z nim później zrobię to już w ogóle się nie zastanawiałam...nie zakładałam nawet,że go skończę.
No dobra... 5 minut do północy więc chyba pójdę spać, bo jutro baaaardzo pracowity dzień.

Życzę wszystkim miłej środy 
Buziaki :*

2 komentarze:

  1. Mozna wszyc wraz z tasiemka taka sznurkowa co wystaje ,mozna naszyc i potem tasiemka.Cos wymyslisz napewno .Zycze cudownych snow !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymiary Kubusia są odpowiednie do ozdobienia podusi. Zerknij tu http://szydelkadwa.blox.pl/2011/01/Podusia.html
    Część z inicjałami podszyłam satyną, żeby nie prześwitywała. Potem każdy brzeg haftu obszyłam paskiem kanwy (przyszywałam jednocześńie haftując krzyżyki). Spód podusi to prostokąt satyny. Wypchałam i zszyłam (albo odwrotnie:). Wszystko robiłam ręcznie. Jeszcze wtedy nie miałam maszyny do szycia. Tym bardziej jestem z niej dumna :)))Pozdrawiam i w razie czego pytaj.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...