środa, 27 lipca 2011

Paczuszka :)

Dostałam mailika od Magdor, że paczuszka dotarła więc mogę pokazać co w ramach mojego Podaj dalej dostała Magda i Jaj mała Zuzia :) Miałam wielką tremę, bo nie wiedziałam czy się paczuszka spodoba, ale się spodobała :))

A oto co wysłałam

koszyczek z wikliny papierowej zabejcowany na wiśniowo z pokrywką bez "ogonka", jakby co może pokrywka robić za spodeczek :)
 karczoszka...
 która zmieściła się idealnie do koszyczka :)


 i dla Zuzi rameczka :) Pierwszy raz robiłam taką i strasznie się starałam, żeby była taka cukieraśna dla małej Księżniczki :) Mam nadzieję, że sprawiłam nią tyle samo radości co ja miałam kiedy ją robiłam.


No, to się pochwaliłam :) Muszę przyznać, że wyjątkowo się martwiłam czy paczuszka się spodoba...chyba dlatego, że dzieci są takie szczere i bezpośrednie :) więc jakby była lipa to Zuzka od razu by powiedziała.
No i bałam się czy ramka nie pęknie w podróży, bo zrobiona od podstaw przeze mnie...sama odlew robiłam :) i wszystko gotowe do wysyłki :)
Tu widać mój roboczy "fotoshop" :) kartki troszkę się rozeszły :))))


Miłej nocy Wam życzę i dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :*

11 komentarzy:

  1. Prezent jest cudny. I Zuzia i ja jesteśmy zachwycone :))) Nie ma lipy :) Buziaki Dareczko i dziękujemy serrrrdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty, koszyczek z karczochem rewelacja! A ramka faktycznie cukieraśnie słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty superanckie wymyśliłaś!Rameczka słodziutka!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi sie ta papierowa wiklina-super koszyczek!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. JAk mogłyby się nie spodobać takie śliczności, piękne są. Jesteś wielka !!!:)
    POtrafisz poprawić humor, do mnie też już doszła niespodzianka od Ciebie. Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny koszyk! Jest tak dopracowany, że nikt by nawet nie pomyślał, że to z papieru! No a rameczka słodziutka, dziewczyny na pewno zadowolone!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka przygotowałaś ,ramka jest zachwycająca ,idealna dla małej panienki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój roboczy "fotoshop" :) jest rewelacyjny, tylko tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...