czwartek, 26 maja 2011

Dla Mamy

Zainspirowana pięknymi pracami Basi - kalina1984, znalazłam na Chomiku o TU kursik jak zrobić księgę pamiątkową. Postanowiłam taką poczynić dla mamy na dzisiaj :) Bo kto to powiedział, że nie można z takiej okazji dać takiej księgi jako kartki na Dzień Matki. Niestety nie miałam muślinu czy organtyny na kwiatki, ale z tego co miałam powstała taka oto "karteczka".






Niestety nie zrobiłam w nocy zdjęć tylko dzisiaj, jak już zapakowałam i kiepsko przez celofan widać, ale musicie uwierzyć mi na słowo, że karteczka wyszła śliczna i mamie też się bardzo spodobała. Na pewno taką zrobię na ślub mojej B i w podziękowaniu na OIOM, na roczek Maluchów :)

Wszystkim Mamom życzę cudownych chwil w tym wyjątkowym dniu oraz przez calusieńki rok :**

8 komentarzy:

  1. Anonimowy26/5/11 16:58

    Wspaniała! Zaraz sama muszę zobaczyć ten kurs!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezent. Kiedyś zabierałam się do zrobienia podobnej na roczek siostrzeńca, ale jakoś czasu mi zabrakło. I w związku z okazją życzę spełnienia w roli Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet przez folijke widac ze piekna wyszla.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezencik, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysl na prezecik.Duzo cudownych chwil zycze w Dniu Matki.Sorrki ze tak puzno ale mi blog niepozwalal komentowac
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał rewelacja na pewno kiedyś skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego co widać karteczka wyszła pięknie !
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...